۱۳۹۰ آذر ۱۶, چهارشنبه

عاشورای خونین در کابل، مزار شریف و قندهار

غمی از غمی دیگر غمگین تر و سوزنده تر!

منحرف شده گان بی شرف، وحشیان زمان و تشنگان خون بیگناهان هیچ وقت از ریختن خون مظلومین و صلح دوستان دست نکشیده اند و از هیچ فرصت و حرکت بزدلانه ای شان برای خون و خونریزی دریغ نکرده اند. این بار نیز بارش غــــم عزیزان ما را بر ما به باریدن آوردند.
کابل امروز به مناسبت یوم عاشورا تجسمی از کربلای دیگر بود. آه چه جانسوز است بر مادری که دیگر طفل معثومش را به آغوش ندارد، چه دردناک است بر خانواده ای که مادران و خواهرانش را دیگر در کنار ندارند و چه غم انگیز و طاقت فرساست بر ملتی که دیگر دست های توانای جوانانش را از شانه ای خونینش کم میبنند
این حادثه ای دلخراش از سوی دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان، یوناما، محکوم شده و خواستار برخورد حسابی علیه عاملان و سازماندهندگان چنین حملات خونین گردیده اند.
مدیدیریت گروپ هزاره های جهان متحد شویم، یک بار دیگر حادثه خونین امروز و شهادت مظلومانه ای جوانان، اطفال، زنان و بزرگان بی دفاع هزاره را به فامیلین داغدیده و تمام ملت مظلوم هزاره در سراسر جهان صمیمانه تسلیت عرض میدارد و صبر جمیل برای همه آرزومند است. همچنان این واقعه ای تکان دهنده و کابل که منجر به کشته شدن 63 بیگناه که اطفال و زنان نیز شامل آن است و مزار شریف را به شدت محکوم میکند. امیدواریم مردم ما بیش از پیش برای حفظ بقای خود وحدت و همبستگی داشته باشند، تعصبات منطقوی و مذهبی کنار گذاشت و خود را در غم همدیگر شریک بدانند.
انا لله و انا علیه راجعون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر